C. Miguel de Cervantes, 19-23
Telèfon 93 570 09 08
Adreça electrònica: ccera@molletvalles.cat
Horari:
Dilluns a divendres, de 9 a 22 h
Programa d'activitats
Al centre es fan tot tipus d'activitats (cursos, tallers, xerrades, concerts, exposicions, etc.), tant organitzades per l’Ajuntament com per les entitats ciutadanes.
Programa dels cursos i tallers als centres cívics i culturals
L'espai i els equipaments
El Centre Cívic L'Era està situat al barri de la Plana Lledó. Va ser inaugurat el 7 de novembre de 1999, després de la rehabilitació de l'edifici que acollia l’antiga escola Sant Gervasi. El centre es va crear per dotar la Plana Lledó d'un espai d'utilització per al veïnatge, per donar servei a les entitats que hi conviuen i per dinamitzar, donar suport i assessorar les seves iniciatives i necessitats.
L’edifici té quatre plantes. A la planta baixa hi ha el punt de trobada amb bar d’autoservei i una sala d’actes amb capacitat per a cent persones (112 m2, amb escenari de 8 x 2,5 m i equip de so). La sala d'actes permet fer-hi exposicions i disposa d'un pati de 900 m2 amb sorral.
Al primer pis trobem tres tallers i un laboratori de fotografia. A la segona planta hi ha una sala de reunions i la Sala de Lectura, amb més de deu mil documents. La tercera planta disposa de dos bucs d’assaig i d'una cuina completament equipada. A l'edifici hi ha també els despatxos de les entitats que hi tenen la seu social.
El centre està dotat de televisió, vídeo, lector de DVD, projector de diapositives, retroprojector, pantalla, pissarres mòbils, radiocasset amb CD i fotocopiadora pública.
Serveis permanents
• Equip d’Atenció Primària, format per una assistent social, una educadora de carrer i una treballadora familiar, que atén els barris de la Plana Lledó i Can Borrell.
• Sala de Lectura, on gaudir d’un servei de lectura i préstec de llibres, vídeos i música.
• Servei d’Informació Juvenil (SIJ), amb programes d'informació personalitzada, gratuïta i oberta; dinamització i suport a joves en relació amb estudis, vida social, lleure, treball, esports, cultura i turisme.
• Servei de connexió gratuïta a Internet per a joves. Intrajove.
Cessió d’espais pera usos puntuals
S’ha de presentar una sol·licitud a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
Entitats que hi tenen la seu social
ARAMO
Art Fotogràfic Mollet
Associació Contra el Càncer
Associació de Balls de Saló
Associació de Diabètics de Catalunya
Associació de Dones Més Enllà de Casa
Associació de Gent Gran Amics de l'Art
Auró Blanc
Ball de Diables de Mollet
Banda de Joves Músics
Castellers de Mollet
Col·lectiu Tabaran
Colles dels Morats i Torrats
Esplai Tuareg
Geganters de Mollet
Grup d’Activitats Cinematogràfiques
Grup de Dones Gènesi
Grup Excursionista Tuareg
Masses Boles (grup de teatre)
Ni Sucre Ni Farina (grup de teatre)
Quimeres (grup de teatre)
Rondalla Diàspora
Sol i Lluna (grup de teatre)
Toc Dart